Husk fodboldskole i uge 31-2024

08. januar 2024 kl. 11:00

Kære alle

Otterup Bold- & Idrætsklub afholder i uge 31 DBU Fodboldskole, hvor det endelig bliver tid til fantastiske øjeblikke på grønsværen med gode kammerater igen. Vi glæder os til at skabe en fodboldfest, som giver sjove, udfordrende og lærerige oplevelser for alle piger og drenge, deltagere såvel som frivillige.

På DBU Fodboldskole får deltagerne mulighed for at blive bedre fodboldspillere, når vi laver motiverende og udfordrende træningspas med udgangspunkt i DBU’s uddannelse for børne- og ungdomstrænere. Deltagerne udvikler sig i et trygt miljø, hvor alle opmuntres til at turde tage chancer, begå fejl og prøve kræfter med selv de sværeste tekniske detaljer. Fodboldskolen bliver fyldt til randen med mange timers sjov træning, hvor deltagerne med garanti får sved på panden, nye fodboldvenner og mindeværdige oplevelser.

Er du årgang 2008-2017 er dette helt sikkert noget for dig.

På fodboldskolen får du:

• Fem dage med fodboldtræning fra kl. 09.00 - 15.00
  • Tøjpakke fra hummel
  • SELECT fodbold
  • Drikkedunk
  • Diplom
  • Mulighed for at tilkøbe en velnærende middagsmad i klubben til alle dage

Prisen for det hele er 979 kr.

Billetterne er allerede til salg lige her: https://fodboldskole.dbu.dk/for-deltagere/find-din-fodboldskole

Vi glæder os til at se jer på banen!

OB&IK